Hi there, peeps.

Weeeeeell, m-am întors. De unde? Eh, am fost la mare. Într-un post următor voi povesti toaaate aventurile mele... Ei bine,mi-am făcut nişte prieteni minunaţi, am cunoscut băieţi extrem de drăguţi şi m-am distrat pe cinste.
Pe patru a fost ziua mea. Ce pot spune, nu a fost foarte special. Am făcut ceva intim, nu am sărbătorit şi nu a fost nici măcar un an "bogat"... Am economisit banii primiţi pentru o ieşire în mall (ard de nerăbdare).

Nu am postat până acum pentru că am fost destul de ocupată. Chihiro (e nickname-ul celei mai bune prietene de-ale mele de pe 'zup) mi-a recomandat o sumedenie de anime-uri "must see". Mi-am permis să postez în pauza dintre cele două sezoane K-ON! (nu, nu e box, wrestling sau cum s-o mai numi >.< . . .). Animeul e chiar kawaii ( = drăguţ...văd că japoneza mi se strecoară încettt prin vene). Am terminat şi Nana, în sfârşit, da' cică după ce termină ăştia manga, fac şi al doilea season. Pasionaţilor de rock şi punk le recomand acest anime. Acum două zile, am terminat Toradora!, dar finalul m-a dezamăgit. Prea simplu. Anime-ul e "slice-of-life", urmărea personajele doar pe o anumită parte din viaţa lor şi nu evoluau, dar tot vroiam s-o văd pe Taiga cea neîndemânatică în rochie de mireasăăăă *cries loudly*. Se mai numără The World God Only Knows (pe ăsta chiar l-am adorat şi îmi va lipsi enorm, da' în Sept. apare OVAul ^.^), Romeo x Juliet şi They Are My Noble Masters. Vreau să văd Tokyo Mew Mew (a doua oară, dar în japo, că l-am văzut în eng), Love Hina, Clannad şi Oh! My Goddess. Sank-q Chihiro. (e thanks, şi un bebe şi-ar da seama...cred.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.