Balul gimnaziului && stuff

Aseară a fost balul gimnaziului. Mă rog, a fost boring. De la noi din clasa am fost doar opt...so fun waz daun. Muzica...pff. Organizare...pfffffffffff. Ce mi-a facut seara frumoasa...hmm, un tip mai mare de la noi din şcoală care era organizator. Omg. Eu şi M&Ms (se ştiu ele...imi citesc blogul frecvent) l-am poreclit "vampirul". Se ocupa cu pozele. Şii...cred ca am dat prea multe detalii. Cât despre dans...m-am prostit şi eu pe acolo. Am avut o "tube-dress" mov, incomodă...nu puteam să sar, să mă mişc calumea. Mă rog...Nu am avut cu cine discuta. Băieţi nema, C. mă călca pe nervi,  iar S. dansa lasciv pe langa toţi tipii din cinci-opt.

Well, cu notele o duc okai. Am luat 8 în teză la mate (deşi teza era de 6) şi 9 la română (ăsta l-am luat pă merit).  Luni dau testuleţ la fizică...fuck şi eu tre' să mai dau încă unul, că am chiulit când ceilalţi l-au dat, so whisper me good luck (or whisper me the answers at the test).

Caut o leapşă pentru mai târziu. Buh-bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.