Nu va uitati la thrillere dupa 11 noaptea

Ok. Uitati-va mai intai la ora postarii. Pana acum cateva minute m-am uitat la "The Roomate". (1. Nu luati in seama lipsa diacriticelor. Is de pe laptopul maica-mi. 2. Ai mei is plecati din oras. Sooo...am toata noaptea la dispozitie sa ma uit la filme horror. Eniuei, I'm already terrified. Is singura-singurica si becul de pe hol tot palpaie si ma scoate din pisici.) Misto film. Ma rog, sunt prea obosita, speriata si lipsita de inspiratie sa comentezzzz. Gasiti voi o recenzie daca doriti neaparat, pa undeva pa net.


                                              Come on the dark side. We have cookies ^.^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.