Waffles! *.*

Nu întrebaţi ce e cu titlul. Zilele astea am avut o poftă nebună de vafe. Era să omor un angajat de la supermarket numai pentru că nu aveau vafe. >.<. Trecând de obsesia mea, mi-am dat seama că a trecut o juma' de vacanţă şi mai bine. Logic, m-am gândit ce am făcut in jumatea asta de vacanţă. La început am crezut că am facut o gamă largă de activităţi. Dar m-am gândit mai bine şi am sesizat că toată această jumatate de vacanţă am stat pe scaunul de la calculator, citind fanficuri, îmbrăcată într-un tricou în care mai încăpeau trei cât mine şi ronţăind ciocolată. Lol.

Mă rog. Ieri şi alatăieri am ieşit cu Hamster în parc cu rolele. (e porecla unui prieten foarte vechi, ştiu încă trei cu numele lui, aşa că le-am pus la toţi nume de animale XD) Şi ne-am întânlit în prima zi cu profa lui de română. Ea de colo': "Vai ce-aţi mai crescut! Nu v-am recunoscut!". Faza e că eu nu sunt eleva ei. Şi ea nu şi-a dat seama. Şi Hamster nu a realizat că tipa crezuse ce crezuse decât după ce i-am spus eu. A doua zi, ne-am întâlnit iar cu dânsa şi Hamster se apucă să strige ca să audă tot parcul: "Doamnă profesoară! O mai ţineţi minte? Nu e eleva dumneavoastră!!". Foarte jenant. Really. Dar cât am râs după...Lol.

Am descoperit o trupă nouă: The Veronicas. Genul e electro, alternative rock, punk rock. Simpatice tipele. Melodiile lor se bazează mai mult pe mesaje de dragoste, de dor, de jale (lol, parcă aş fi profa mea de română). Am ascultat câteva şi în top au rămas: Untouched (asta o ştiam de vreo 2 ani), 4ever, Everything, Everything I'm Not, Hook Me Up, Revenge Is Sweeter (Than You Ever Were) şi Take Me On The Floor.

Nu ştiu când o să mai postez. Nu prea îmi vine. Mi-e lene. Am scris o grămadă de ficuri (unul e Naruto: Gaara x Sakura, la cerere pentru o prietenă. Nu am mai scris un fic Naruto de vreo juma de an...îmi era dor :X). Am ceva Harry Pottăr: Draco x Hermione, aşa, un tribut că au terminat ăştia filmele şi nişte one-shoturi mai ciudăţele. Vreau să scriu ceva din Tokyo Mew Mew, poate Ryou x Ichigo şi neapărat The Vampire Diaries: Damon x Elena. So, nu prea îmi stă mintea la ce să mai scriu pe blog. Dacă am cereri, postez ficuri şi aici, daaaaaaaar mi-e frică să nu mă plagieze careva.

Ja Ne. Bye Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.