Leapşăăăă.

Racolată de pe undeva de pe net...

1. Unde erai acum 3 ore ?
În camera mea, îl desenam pe Itachi al meu :X:X.


2. De cine eşti înfrăgostită ?
Deocamdată de un personaj ficţional pe nume Ryou Shirogane. În real life...nu-ţi zic.

3. Care a fost ultima dată când ai ieşit în oraş ?
Ummm, alaltăieri. La cursul de înot.

4. Ai fost la cineva în ultimele cinci zile ?
Yep. La Hamster.

5. Care a fost ultima băutură consumată ?
I dun't remember XD.

6. Ce porţi în acest moment ?
Părv. Păi o rochie cam scurtăăă, de vară, portocalie.

7. Ultima mâncare consumată ?
Căpşunele.

8. Ţi-ai cumpărat ceva de îmbrăcat în ultima perioadă ?
Hai, o pereche de blugi skinny cu tăieturi. Mommy zice că arăt ca o punkeriţă când îi port.

9. Ce sport preferi ?
Hmm, volei, înot şi tenis.

10. Care sunt animalele preferate ?
Corbul.

11. Ai fost vreodată îndrăgostită ?
Ofc. Şi suuunt...(bine, să omitem faptul că sunt vreo 6 tipi, dintre care 5 sunt personaje ficţionale XD.)

12. Îţi este dor de cineva ?
De profa de desen *ironic*. Iie, de nimeni.

13. Ce te atrage la un băiat atunci când îl vezi pentru prima dată ?
Ochii. Şi părul poate.

14. Ce planuri ai pentru diseară ?
Să-l termin pe Shika de desenat şi să scriu un chappy la fanfiţionul meu. Şi maybe să citesc ceva bun.

15. Ce zice ultimul mesaj primit ?
Iţi amintim că factura ta Orange s-a trimis exclusiv în format elctronic....blah blah blah....

16. Unde este în acest moment cea mai bună prietenă a ta ?
Pe mess, că vorbesc cu ea  C:

17. Ce gen de muzică asculţi ?
Rock ofc, Metal, Alternative, Gothic, J-Rock.

18. Ce făceai azi noapte la ora 12 ?
Mă gândem dacă să închid cartea sau nu. Citeam "Marile Speranţe".

19. Tocuri sau balerini ?
Tenişi, babe. Dar şi balerinii merg.

20. La ce facultate vrei să ajungi ?
Litere sau drept. Mai văd eu.

21. Ţi-ar plăcea să ai copii ?
Iie. Sunt un lup singuratic. I'm not going to have a serious relationship .

22. Te enervezi uşor ?
Pretty easy. Depinde în ce mod mă sâcăi.

23. Ai avut o experienţă în care era să mori?
Sunt încă în viaţă. Dar da. Am fost atacată de o bandă criminală super periculoasă...de câini.

24. Bei cafea ?
Haii. Dar să fie dulce şi cu lăptic.

25. Care este filmul tău preferat ?
There are many. Recent mi-a plăcut Waiting for Forever.

26. În ce oraş ţi-ar plăcea să locuieşti ?
Tokyo or London.
 

Dicţionar (japo - ro)
hai - da
iie - nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.