Nu mă păruiţi!

Okhai...ştiu că nu am mai scris de mult da' deşteapta de Kala m-a provocat să nu scriu 2 luni pă blog. Aş...ce n-aş da eu pentru 10 lei...so, am acceptat. Au trecut cele 2 luni, da inteligenţă...mi-am uitat parola XD şi nu vroia să-mi trimită mailu' ăla tâmpit de recuperare a parolei (you know what I'm takin' 'bout) şi cu ajutorul vechiului meu laptop căruia ii s-a ars sursa (dar pe care azi l-am readus la viaţă *hallelujah*) I'm here ăghein să vă torturez *muhahaha*.

Azi a fost o zi ciuuudată. Când mergeam spre casă m-am uitat la cer, aşa, din întâmplare. Ştiţi ce am văzut, mă rog, citit, imaginat, what evă, în nori (în afară de inimioare...*don't ask her*)? Nu râdeţi, e serios...dacă mă credeţi nebună, n-aveţi decât. Sunt un copil cu o imaginaţie crud de bogată şi am cam luat-o la pădure în ultima vreme. Revenind la oile noaste, am văzut în nori un vultur dă ăla rar spre care se îndreptau 3 gloanţe gigantice şi dacă te uitai mai bine la ele, ziceai că sunt avioane. (Ăstea toate îs forme de nori, deci vă rog...). Şi ziceai că săracul animal ţipa, că avea ciocu' deschis şi părea disperat. Mai încolo de vultur era un îngeraş, un bebeluş de înger mai bine spus, care îşi îndrepta mâinile grăsuţe spre bietul vultur. Avea o mutrişoară aşa triiiiistă... *sniffles*
Deci vedeţi ce imaginaţie am?? Mesajul : SALVAŢI VULTURII!

Another newz:

  • Mi-am dat jos aparatul dentar acu' vreo trei săptămâni. Yiipiie!
  • M-am înscris la volei (don't ask, again). E destul de fain, mai ales că mă duc cu Ius' şi când ieşim ne zbenguim prin oraş vreo' oră-două.
  • Sunt şi mai nebună ca înainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.