Gone with the wind.

Nimic. Nu am făcut n i m i c. Vacanţa asta a fost un dezastru natural. Off, nu vreau şcoală deloc. I mean...who wants? Săptămâna asta nu am ieşit din pijamale. Pe bune. Am stat 9 zile în casă, nici o gură de aer. Wow, parcă au trecut doar două zile.
Mai sunt 4 ore până mă culc şi nici măcar nu am deschis ghiozadanul, care încă e închis în dulap cu tot cu cărţi în el. Nu teme, nu învăţat. Nici Ps-ul nu l-am deschis de vreo lună şi cred că mi-am ieşit din mână. Tot ce am făcut a fost să ronţăi ciocolată încontinuu şi să mă uit la filme. Cred că am văzut vreo 20...Aş, şi am citit. Am mâncat, la propiu, patru romane. Am să scriu un post cu o recenzie mai târziu ( adică, socotind lenea mea, niciodată ). Lol, m-am culcat miercuri la 2:37 şi a doua zi m-am trezit la 12:45. 12:45.  Doamne, nu m-am crezut în stare. Şi frate-miu a profitat, desigur. A stat de la 8 pân' la 1 la laptopul meu frumos şi mi l-a umplut de viermişori şi viruşi cu joculeţele lui.


Pe scurt, vacanţa mea a fost un mare 0 tăiat. Mă duc să văd ce am de scris...prevăd o noapte luuungă şi grea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poate vrei să-ţi dai cu părerea sau poate să-mi lauzi genialitatea...sau să mă blestemi. Nu contează. Comentează!

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.